تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/02/20 - 14:35
کد خبر: 469792

دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق (ع) با نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران

دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق (ع) با نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران

جمعی از فعالین بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در دیدار با دکتر ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، ضمن ابراز همدردی در پی جنایت بامداد سه‌شنبه تروریست‌های صهیونیست در به شهادت رساندن سه تن از فرماندهان مقاومت اسلامی و اطفال ایشان و به خاک و خون کشیدن ۱۳ تن از مردم مظلوم و بیگناه غزه، همبستگی و حمایت دانشجویان بسیجی ایران اسلامی را از مقاومت فلسطین اعلام نمودند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جمعی از فعالین بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در دیدار با دکتر ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، ضمن ابراز همدردی در پی جنایت بامداد سه‌شنبه تروریست‌های صهیونیست در به شهادت رساندن سه تن از فرماندهان مقاومت اسلامی و اطفال ایشان و به خاک و خون کشیدن ۱۳ تن از مردم مظلوم و بیگناه غزه، همبستگی و حمایت دانشجویان بسیجی ایران اسلامی را از مقاومت فلسطین اعلام نمودند.

دکتر ابوشریف نیز با تقدیر از این موضع انقلابی و انسان‌دوستانه، بیان کرد: اشغالگران صهیونیست در زمان و مکان مناسب و مقتضی که مقاومت آن را تعیین می‌کند پاسخ اعمال شرورانه خود را خواهند دید.

در پایان این دیدار، میثاق‌نامه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در همراهی و پایداری بر مسیر مقاومت تا شکست اشغالگری و ستم بر مردم مظلوم فلسطین، به نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تقدیم شد.

متن میثاق‌نامه بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالَّذینَ قُتِلُوا فی‌ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ؛ سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ؛ وَیُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ.»
(سوره محمد؛ آیات ۴ الی ۶)

خداوند متعال در آیه مذکور به هزینه‌های مقاومت می‌پردازد و می‌فرماید باید کسانی از شما در راه اسلام، هزینه‌ی مقاومت را بدهید و در این راه کشته بشوید؛ البته نه تنها این هزینه دادن‌ها شما را به شکست نزدیک‌تر نمی‌کند، بلکه همین هزینه‌ها باعث پیروزی شما می‌شود و خداوند متعال بشارت می‌دهد که نتیجه این شهادت‌ها از بین نمی‌رود و  سرانجام مؤمنان به پیروزی خواهند رسید.

جبهه مقاومت با استعانت از این آیه شریفه با صلابت بیشتر و انگیزه‌ای مضاف، به مقاومت ادامه خواهد داد؛ همانطوری که شهید والامقام «خضر عدنان» با جانفشانی خود این راه را بر همگان روشن ساخت.

ما دانشجویان حامی مقاومت، همواره بر مبارزه روزافزون با محور شرارت منطقه، رژیم جنایت کار صهیونیستی تا زوال کامل آن تاکید داشته و به برادران و خواهرانمان که مانند شهید عدنان، راه مقاومت را در پیش گرفته‌اند اعلام می‌داریم که برادران و خواهران ایرانی‌تان تا آزادی کامل قدس شریف در کنار شما هستند و به مقاومت ادامه خواهند داد.

در پایان شهادت فرماندهان سرایا القدس، «جهاد الغنام»، «خلیل البهتینی» و «مبارک عزالدین» که در حملات رژیم صهیونیستی به رفح، غزه و خان‌یونس به شهادت رسیدند را به محضر ملت مظلوم فلسطین، علی الخصوص برادران مجاهدمان در جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top